sobota, 13 sierpnia 2011

Torty w stylu angielskim.

Witajcie! Jaak dawnoo Nas tutaj nie było... Wszystko przez to, że Rafał nie ma raczej czasu na pisanie postów na blogu, a ja z kolei przez moje odchudzanie nie miałam tutaj co wstawiać. Może jutro urozmaicę sobie moje menu i wymyślę coś ciekawego, a zarazem dietetycznego :).
Z notką o tortach czekałam do dzisiejszego dnia, ponieważ dzisiaj robiliśmy tort na wieczór panieński dla Naszej koleżanki. Jest to tort striptizer (zdjęcie na samym dole). Tort jak widać jest pokryty masą cukrową. W środku przełożony kremem truskawkowym i czekoladowym.... pomyślałam sobie, że to połączenie będzie jak najbardziej trafne bo  ... kto nie lubi truskawek z czekoladą ? :>.
Oprócz tego dodaję również tort, który wykonany jest w 100 % przez Rafała. Jest to tort piętrowy, również wykonany w stylu angielskim. Rafał uwielbia ćwiczyć z masy plastycznej różnego rodzaju kwiatki - na zdjęciach róże ... uważam, że bardzo ładnie mu wyszły :). Przełożony został tym kremem - od razu powiem, że jestem chyba jedyną osobą, której ten krem nie smakował .... każdy zachwalał, a ja kręciłam nosem. Mimo to wyglądał cudnie chociaż nie było mi dane zobaczyć go na żywo (jedynie na zdjęciach).
Mam nadzieję, że torty Wam się podobają. Postaram się jutro wpaść tu z jakimś fajnym przepisem. Pozdrawiam!




i jeszcze tort striptizer... 




4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Świetne torty, aż się zaśliniłam. a Kukułkówka z Twojego bloga wyszła mi pyszna!

Katka pisze...

super piękny:)

Anonimowy pisze...

Brak mi słów, cudo...
Pokaż jak się robi takie cuda, Krok po kroku

Agnieszka | Studnia Miodu pisze...

piękne!!! właśnie czeka mnie jeden wieczór panieński ... może najwyższy czas żebym i ja zaczęła eksperymentować z masą cukrową? dzięki za inspirację!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...