sobota, 11 czerwca 2011

Sałatka warzywna z roszponką



Witajcie! Dzisiaj przygotowałam coś baardzo łatwego. Postanowiłam złączyć ze sobą kilka ulubionych składników i powstała z tego pyszna sałatka - a co najważniejsze szybka i prosta w wykonaniu! Chciałam, aby taka była, ponieważ powstała z myślą o akcji Jadłodajnia studencka.

A jeżeli już jesteśmy przy temacie studiów - we wtorek czekają Nas 4 egzaminy ..... aaaa już mi się nie chce!




Składniki:

  • 1 jajko
  • garść roszponki
  • 1/4 papryki żółtej lub czerwonej  (ja dałam obie)
  • pół pomidora
  • oliwa
  • sól,pieprz
  • bazylia
  • 2 plastry sera żółtego
  • 2 plasterki szynki
Jajko gotujemy na twardo. Wszystkie warzywa myjemy. Roszponkę wykładamy na talerz/miskę.Pomidora kroimy w grubsze plastry, paprykę w cienkie paseczki - dodajemy do roszponki. Ugotowane jajko kroimy na 8 części. Ser żółty kroimy w kostkę, szynkę w paseczki. Wszystkie składniki mieszamy (bądź układamy np. tak jak na zdjęciach). Przyprawiamy solą, pieprzem, bazylią i polewamy oliwą.

Smacznego!



2 komentarze:

Maggie pisze...

Piekna, kolorowa, wiosenna salatka - juz samo patrzenie na nia podnosi na duchu!

Kasia pisze...

zgadzam się z Maggie, bardzo kolorowa sałatka :-) takie zdrowe mniam! a roszponka kojarzy mi się z jakąś księżniczką z bajki ;-) czytałam kiedyś znajomym maluchom, ciekawe jakby zareagowali na sałatkę z Roszponką :D księżniczka w sałatce łaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...